NIENADĘTA BITWA ORKIESTR DĘTYCH – BAND & LIGHT SHOW

„Nienadęta Bitwa Orkiestr” to wyjątkowe wydarzenie, które odbyło się jesienią 2024 roku jako zwieńczenie letniego cyklu Parkogranie – serii imprez plenerowych organizowanych w amfiteatrze w Bytomiu. Projekt wyróżniał się oryginalną formułą, łączącą dwa różne bytomskie zespoły orkiestr dętych, które w duchu przyjaznej rywalizacji stanęły naprzeciw siebie na jednej scenie, tworząc niezapomniane widowisko muzyczne.

Jednym z kluczowych elementów wydarzenia była imponująca oprawa wizualna w postaci spektakularnego light show, zrealizowanego przy użyciu ponad 35 urządzeń inteligentnych oraz około 50 metrów programowalnych pasków LED. Dynamiczne efekty świetlne, starannie zsynchronizowane z muzyką, nadały koncertowi nowoczesnego charakteru i stworzyły wyjątkową atmosferę, która przyciągnęła uwagę zarówno starszej, jak i młodszej publiczności.

Za stronę techniczną wydarzenia odpowiadał zespół doświadczonych specjalistów z Bytomskiego Centrum Kultury, Agencji Artystycznej EMA oraz Grupy L8

Moim zadaniem było stworzenie wirtualnej przestrzeni do preprogramingu w środowisku Capture, zarówno dla siebie, jak i dla Wereniki Stosur, z którą wspólnie pracowaliśmy nad procesem animacyjnym widowiska. Przygotowane przez nas animacje charakteryzowały się różnorodnością stylów i nawiązywały do elementów subkultury, co dodało całości oryginalnego i świeżego charakteru.

W trakcie realizacji wykorzystaliśmy nowoczesne rozwiązania multimedialne, w tym ekrany LED P3.6 o wymiarach 2 m x 5 m oraz dwa projektory marki NEC z laserowymi źródłami światła o mocy 10.000 ANSI lumenów i 20.000 ANSI lumenów, które pozwoliły na stworzenie rozbudowanej powierzchni projekcyjnej.

Efekt końcowy stanowił połączenie tradycyjnego brzmienia orkiestr dętych z nowoczesną technologią wizualną, tworząc wydarzenie, które na długo zapadło w pamięć uczestników i stało się niezapomnianym zakończeniem letniego cyklu Parkogranie.

Maping oraz programowanie widowiska.

Next Project

Back To Top
Theme Mode